hejhejhejhejhejhejhejhej!

Idag kryllar mitt huvud av uppfinningsrika rubriker att pryda inläggen med som ni kan skåda ovan, jag blir ju nästan imponerad av migsjälv.. & det blev inget HEP idag heller, tröstade migsjälv med att beställa hem lite Victoria's Secret stuff.. Imorgon SKA jag till HEP! punkt slut
 
Eddie var för övrigt inte lika svullen i benet idag och står just nu ute i hagen och tuggar gräs, får hoppas att det fortsätter i samma riktning hedanefter också så att allt kan bli bra så fort som möjligt! Tycker inte om att se min prins något annat än 100% okej...
 
Nu ska jag upp och rida ut Snabbi en runda i blåsvvädret, wish me luck!
Gosisponnyerna på trettonspelen i Helsingborg 2012! Båda två var felfria i miniklassen med Madde på ryggen :)
 

Kommentarer
Postat av: Madde Friberg

Åååååh, som jag saknar det! Vilka minnen och vilken upplevelse! :') världen finaste ponnyer!

Svar: Kan jag tänka mig! finisarna <3
Malou Kastman

2013-11-28 @ 14:55:23
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0