Helloooooo!

God efter middag på er! Idag är jag för en gångs skull ute i tid, klockan är inte överdrivet mycket men jag har iallafall redan hunnit ta mig hem från Ljungbyhed (även om jag måste medge att det tog imot att lämna sängen..) och ridit två hästar!
 
Först ut var Snabbi (uttalas Snappi), en av hovslagarns islänningar som ska ridas igång nu och sen ska jag rida honom några dagar i veckan i utbildningssyfte, så det är ännu ett litet projekt där! Han är 7 år gammal men väääääldigt efter i sin utbildning, påbörjad lite i somras så han är ungefär som en 3-åring i sättet.
 
På tal om 3-åringar så skötte sig Théa helt fantastiskt idag! (ovanligt va?! ;)) Red henne först en stund i paddocken så hon skulle få springa av sig lite bara och sen gav vi oss ut, och lilla Théa bara tutade på som ingenting, hahah! Hon har så skön inställning.
 
Nu ska jag snart till stallet och rida Eddie en liten runda och sen ladda upp för pay and jumpen, ska se om mamma kan filma rundorna så kanske ni får film här ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0