har haft bättre saker för mig

Herre jesus vad trött jag var när vi kom hem från Ullared igår! vi åkte vid kl 7 på morgonen och var hemma igen vid halv 7 på kvällen, packade bara precis in påsarna på rummet och sen fick de stå där tills idag när jag orkade packa upp allt.. hahah! Phillip kom även hit på kvällen och sen låg vi bara och tittade på film och halvsov i sängen, så det blev ingen update på bloggen igår!
 
Imorgon kommer ett inlägg med shoppingen upp och även svaren på den totalt opopulära frågestunden, känns lite meningslöst men får slänga ut svaren på de frågor som kom in iallafall. Över till annat så får Théa (as usual) dagens guldstjärna! Hon har vilat i två dagar nu så hon var full av energi idag men sköter sig ändå exemplariskt, vi la även fram en bom på varje långsida som hon fick trava och galoppera över vilket hon gjorde helt obrytt, det var som att de inte ens var där! vi la även upp en bom på ca 40 cm och rullade över en gång i trav och en gång i galopp, mest för att se vad hon hade att säga om det, kan ni gissa vad hon tyckte? WIIHOOOOOO!, med spetsade öron skuttade hon över det lilla hindret som om hon aldrig gjort något annat, jag har sagt det förr och jag säger det igen, denna hästen är så jävla cool!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0