full fart i stallet, precis som det gamla datorspelet..

Hej på er! allt bra?
Idag har det faktiskt varit helt okej väder, har för en gångs skull inte gått och frusit hela dagen.
Har iförsig också bara ridit två hästar idag men har ändå varit ganska länge i stallet! Först ut var Eddie som as usual gick ganska lugnt, de får ju inte lov att svettas på ca en vecka efter de är vaccinerade. Men han skötte sig iallafall bra det lilla vi red! Den andra hästen var totalt oplanerad, en fräsig irländare som jag hoppade litegrann i ridhuset! Den är till salu om någon är ute efter en supertrevlig d-ponny, hör av er till Josse isåfall :)
 
Nu ska jag äta lyxmat, råstekt potatis och ryggbiff! Vi kör lite minihelg här hemma idag då alla ska på olika håll till den riktiga helgen, gud vad jag kommer att sakna mammas och pappas mat när jag väl flyttar hemifrån, tror jag kommer leva på snabbmakaroner och panpizza...
 
Irländarponnyn idag, snygg va? ;)

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

ni var så himla duktiga!

Svar: tack!
Malou Kastman

2013-11-21 @ 22:40:15
URL: http://josefinefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0