arg, deprimerad, bitter & frusna öron...

Malou Henrietta Kastman, universums slarvigaste person.
Den senaste tiden har jag tappat bort så otroligt mycket grejer, bla en klocka, ett armband med berlocker, mina ray ban-solbrillor och mitt älskade Kingslandpannband!!!! Ni kan ju bara föreställa er hur mycket jag går och svär, både för att jag fryser om öronen och för att mitt fina pannband inte finns att köpa längre..
Ska försöka hinna ta mig in till HEP idag och införskaffa nytt skydd för mina stackars öron nu när plusgraderna lyser med sin frånvaro, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.. Velar dock lite mellan om jag ska införskaffa mig ett nytt pannband eller köra på mössa denna gången! Jag tror att jag gillar pannband mer faktiskt, men OM mitt pannband nu skulle dyka upp (tveksamt då jag redan har letat efter det i över en vecka... but you'll never know! jag har en tendens att lägga saker på de mest konstiga ställena..) så är det ju bättre att satsa på en mössa, så har jag en av varje liksom! Lite onödigt att stå med två pannband ju.. Men tänk om jag inte hittar det?! aah, vi får se senare vad det blir.
 
Vad föredrar ni, mössa eller pannband?
 

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Surt när man tappar bort saker som man verkligen gillar. Hoppas det kommer fram till slut. Föredrar Helt klart mössa, köpte just en i fårskinn för närmre 1000:- :p

Svar: Riktigt surt... men lyckades hitta solbrillorna idag iallafall! hade lagt dem i handskfacket i bilen... hahah, så än finns det hopp ;) Oj det var saftigt! men kan tänka mig att den är riktigt gosig :)
Malou Kastman

2013-11-27 @ 11:26:51
Postat av: josefine friberg

mössa är mycket gosigare!!

Svar: kan tänka att det är gosigt! får se hur det blir när jag kommer dit :)
Malou Kastman

2013-11-27 @ 12:56:15
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: lisa

Haha, alla blir bara snyggare och snyggare! Så himla kul att ha någon som kan fangirla med mig i det här! Det är tur att vi inte delar samma favorit dock så vi slipper bråka ;) Kollade du på 1D day??

2013-11-27 @ 13:12:01
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0