detta väder, detta väder...

Känns nästan som att det är allt jag tjatar om nu för tiden, just nu sattrar regnet mot rutan och åskan mullrar närmre och närmre, mamma var snäll och tog in Eddie innan idag så han slipper stå ute i detta och jag sitter just nu och betar av mina sista arbeten, känns bra!
 
Jag ber om ursäkt att uppdateringen är lite halvkass (se helkass) för tillfället men just nu är det sååå mycket som är på gång! Mitt schema är rent ut sagt fullspäckat nu inför studenten, det påverkar ju självklart uppdateringen då jag inte har så mycket tid att skriva, men sen kan jag även inte komma på något speciellt spännande att skriva om... På hästfronten händer det inte speciellt mycket mer än att Glory skrittas 20-30 min per dag, haha! exiting huh?!
 
Aja, kan väl "kort" och gott dra allt som händer nu den kommande veckan så kanske ni förstår lite lättare varför uppdateringen är som den är!
 
29/5, Onsdag (imorgon):
• en morgonlektion i skolan
• köra till IKEA och handla grejer till våra studentlakan
• vara ett tag med Bella
• Parkfest!
 
30/5, Torsdag:
• ledig från skolan
• fixa lakanen som ska hängas upp på skolan/på flaket
• Kolla ängelholm/helsingborgs studentbal
 
31/5, Fredag:
• Återbesök på kliniken med Glory (håll tummarna nu!!)
• skolan mellan 12:45-16:00, studentutklädnad med tema: sommar sol & bad
• Åka till Väla med Josse och inhandla de sista grejerna till balen/studenten
 
1/6, Lördag:
• UTGÅNG!
 
2/6, Söndag:
• "vilodag", haha! enda planen är att ta en sväng i solariet om det inte är fint väder.
 
Ser ni?!
Fullt ös medvetslös, haha!
Lovar att jag ska försöka hinna med att blogga också! Det är
verkligen full rulle nu sista tiden innan studenten, åh tur jag får vila på söndag!

Kommentarer
Postat av: lisa

Ahaaa! Jag vet att en häst hos Christoffer hade en 1.40 gjord, men han var liksom upp emot 1.84 i mankhöjd och ganska grov ^^

2013-05-28 @ 21:28:20
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: lisa

Du har en liten sadel - där har vi det! :P

2013-05-28 @ 21:59:42
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0