17 maj, fredag.

Wow, full rulle idag! Min skoldag har spenderats i Danmark, närmare bestämt Köpenhamn. Det har varit en rolig dag fyllt med skratt och en jäkla massa skoskav! Somnade på tåget påväg hem vilket aldrig brukar hända så trött jag var, blev väckt av en gapskrattande Nellie då jag tydligen satt med vidöppen mun och snarkade som en gris... HAHA! Gud, trött i benen tog jag mig sedan upp till stallet och skrittade ut en runda på min fina prins, supermysigt var det!
 
Morgondagen kommer bestå av morgonjour i stallet, åka på tävling och hjälpa Matilda och Spottis och därefter spendera dagen med mina brudar och sola och chilla vid poolen! Man får ju passa på då jag har hört att det ska vara ösregn hela söndagen.... Måste hinna få lite färg nu innan studenten ju! #28dagarkvar!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0