UNDERBART!

Jag blir så offantligt lycklig av vädret som vi har just nu, dag efter dag levereras det sol och plusgrader och just nu visar mätaren hela 10+ i skuggan! Tog precis hunden och gick upp till stallet, svettades nästan i bara tjocktröjor och min KL väst, så jag fick dumpa ena tröjan för att jag inte ska dö av värmeslag typ, haha. Alla hästarna stog och mös nere i hagen när vi gick förbi och 4 av 7 st låg och sov i solen, det såg så mysigt ut!
 
Så det är helt mockat och fixat uppe hos S nu och vi ska strax vidare till Glory och fixa allt hos honom. Det är så skönt att ha allt fixat inför träningarna ikväll så man slipper tänka på det då!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Ledsen att säga det men nu ska det bli kallare igen :(

Svar: usch jag vet, man blir ju deprimerad.. :(
Malou Kastman

2013-03-09 @ 09:02:30
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Alexandra Jeppsson

Ja verkligen... Veckorna går för fort för att det ska vara värt att vänta på våren, man vill ju ta vara på allt man kan i ridningen liksom :)

Svar: Ja men precis! :)
Malou Kastman

2013-03-10 @ 15:46:31
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0