jag är inte död

 
Oups.. Jag tror visst att jag under de senaste dagarna glömt bort att jag faktiskt äger en blogg.
Det har inte funnits så mycket spännande att skriva om, båda hästarna har vilat nu i två dagar och jag har inte haft ork eller inspiration till att starta datorn och sätta mig och knappa ner inlägg. Imorgon bär det iallafall av till ridhuset med S på förmiddagen och därefter ska Eddie ridas, även han i ridhuset. Vid kl 4 kommer Katja och ska kolla igenom Eddie och se så allt ser bra ut och sen vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen, det får vi helt enkelt se!

Kommentarer
Postat av: Madelene Friberg

Trodde du lämna oss efter festen du varit på.. Man vet ju aldrig? Den kan ju vara ansträngande som att blogga, haha? ;D

Bra jobbat Mallan, bloggen är ditt liv annars har jag inget och göra! :)

Svar: haha nejdå! awh, du är för söt! :)
Malou Kastman

2013-03-09 @ 22:33:50
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0