full rulle

Puuh, har hållt på hela förmiddagen med att städa mitt rum och rensa det sista av min garderob, det är ett jäkla slitjobb kan jag tala om! Fy, jag kan inte förstå hur snabbt det går att göra ett rum stökigt... Jag är iallafall expert på det!
 
Mina rosetter ska iallafall få flytta in på mitt rum igen, tycker mina väggar är så tråkiga... Var rädd i början för att det skulle bli för plottrigt med alla de färgerna till mitt vit/svart/lila tema på rummet men nu orkar jag inte bry mig längre.. haha! Det är för jobbigt att ha dem i hallen + att de sitter så så när jag får nya rosetter så har jag sjuka problem att få in dem.. dagens i-landsproblem! hehe.. Sen tycker jag det är roligare när man ser dem :D
 
Ni får se bild senare på resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0