BLOPPIS

Är ni intresserade av något så släng iväg en kommentar i detta inlägget eller skicka ett mejl till [email protected], köparen betalar frakten. Sålänge grejerna inte är överstrukna finns de kvar.
 
HorseHead Läderchaps.
Svarta med röda sömmar, snygg passform! aldrig använda, lappar kvar. strl L
 
Nypris, 479:-
Mitt pris, 250:-
 
 
Gogue hjälptygel
Använd fåtal gånger, strl ponny.
 
Nypris, 269:-
Mitt pris, 100:- SÅLD
 
 
Henri de Rivel martingal med platta.
strl Full men tycker den är med som en Cob, passar d-ponny/liten storhäst.
Den var för stor för Spottis (c-ponny), satt bra på Lohrischa (liten häst) och är för liten till Eddie (stooor häst).. Supermjukt och fint läder!
 
Nypris, 400:-
Mitt pris, 200:- SÅLD
 
 
Mässingbett
Ett rakt med lösa ringar, ett tredelat med lösa ringar och ett tredelat med fasta ringar.
Alla är i strl 11,5
 
50:- /st
 
 
Claridge House magplatta
100 cm, resår i båda ändar.
Endast använd ett fåtal gånger då min ponny inte kan ha magplatta, inga repor i plattan.
Rester av lim finns på insidan av resåren där fårskinnsludd har varit fastlimmat (se tredje bilden), ingenting som påverkar funktionen eller utseendet vid användning då det är på insidan.
 
Nypris, mitt minne är svagt men tror den kostade runt 500:-
Mitt pris, 300:- SÅLD
 
 
Veredus Carbon Gel benskydd.
Fram och bakskydd, strl Small/Ponny.
Väl använda men i fint skick, inte mycket repiga.
Det har blivit två små hål i framskydden av Spottis sporrar men det är inget som påverkar funktionen eller utseendet eftersom det är på insidan. (se sista bilden)
 
Nypris, 2 550:-
Mitt pris, 1000:- SÅLDA
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kan man köpa framskydden separat? (alltså inga bakskydd) Vad är priset isåfall?

Svar: Vill helst sälja dem som ett set då det blir svårare att sälja bara bakskydden sen.. :)
Malou Kastman

2013-03-28 @ 09:29:06
URL: http://jasminesplace.blogg.se
Postat av: Julia

Finns veredus skydden och magplattan kvar? :)

2013-04-16 @ 14:41:11
Postat av: Annica H

har du kvar betten? maila mig!

Svar: Yes, betten finns kvar! intresserad? :)
Malou Kastman

2014-03-09 @ 14:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0