To the one and only, Bella B!

Svarar här enbart för att du har lämnat mig i ett ösregnande jävla Sverige för att steka på Sri Lanka (moget liksom) och du är så virrig så du hade nog aldrig hittat svaret i kommentarsfältet! Du kan vara lugn, det är inte din Equipejacka som jag har snott bara för att du är borta ;) Hade du läst liiiiite längre ner så kan du se att jag faktiskt har köpt mig en egen röd jacka så vi kan matcha varandra!! Dock är min inte från Equipe utan från Hööks whehehehe..
 
PS. Eddie sköter pussandet av Beeche ganska bra men det är nog inga från dig, de kommer rakt ifrån hans hjärta! MANLOVE ♥ (våra hästar är så gay).. Men jag ska ge han några pussar från dig också nästa gång jag ser honom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0