sol, regn och festligheter

God eftermiddag på er!
Vaknade till strålande solsken och 20 graders värme idag när klockan ringde för vi skulle upp och ha morgonjouren i stallet! Helt sinnessjukt varmt var det för att vara så tidigt, tyvärr har det övergått till regn ser jag nu när jag kikar ut genom fönstret.. Inte så farligt dock då det bara duggar lite och fortfarande är ganska varmt!
 
Eddie får vila idag, det gör honom bara gott att ta det lugnt nu i början. Ska skritta honom någon dag till innan jag börjar trava och sånt också, sen ökar vi träningen succenssivt och om 4 veckor har han klartecken på att få börja hoppa igen! wiiiie
 
Ikväll är det även dags för utgång med mina fina vänner, därför blir nog uppdateringen lite halvkass ikväll och imorgon förmiddag.. Men lovar att vi hörs mer under dagen imorgon!
Bild från nyårsafton 2012-2013!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0