snel hest

Var uppe i stallet tidigare idag och red en liten runda på prinsen, kunde inte hålla mig från hästryggen! även om det bara var skritt och lite trav så var det skönt att sitta på honom igen och han kändes väldigt fräsch och fin!

Får se hur det går med ridningen i övriga veckan, imorgon startar nämligen ridlägret på anläggningen så det kommer ju bokstavligt talat krylla av småtjejer och ponnyer överallt! det lär vara full rulle från tidig morgon till sen kväll vet jag av egna erfarenheter då jag själv var med för ett par år sen. Så vi får väl se hur herr häst tar det hela! vi kan ju hoppas på att han tar det med lika stor ro som han gjorde när jag var uppe och klättrade på honom idag... hahaha!
Han är så snäll mitt lilla hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0