premiärhopp!

Efter att ha stått inne halva dagen pga blöta täcken (har inte hunnit samla på mig så många täcken än så har inte så mycket att byta med..) så var det en väldigt pigg häst jag satt på idag, men glad var han vill jag lova när han fick ta några skutt över ett litet hinder! Anmälde faktiskt honom till pay and jump på klubben imorgon där han ska få skutta runt en liten 70 cm runda! Han fick lov att börja hoppa efter vilan för en vecka sedan men har inte gjort det fören nu eftersom jag velat ha igång honom lite mer innan, han är fortfarande inte helt igång men han har en ork som heter duga så jag tror inte det ska bli några problem för honom.

Det ska bli spännande att hoppa bana med honom igen, senast vi gjorde det var i april! Vi får se vad han säger om det :) En liten filmsnutt från idag kommer upp på förmiddagen imorgon och senare på kvällen kommer film eller bilder från P&J'n, kanske både och!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0