nej men tjeeeeeena!!

Tillbaka på svensk mark efter en grym vecka på Cypern med mina underbara vänner!
Kan dock tala om att efter en vecka på en tunn madrass har jag saknat min egen säng något så förbannat, så det dka bli så otroligt skönt att gå och lägga sig ikväll! Har även saknat min familj, min älg och svensk mat! Tvingade mamma att köra upp till stallet även om hon precis hade varit där bara för jag ville träffa min älskade långben ♥ haha!
 
Idag orkar jag inte göra ett skit och imorgon ska jag till tandläkaren på förmiddagen för första checken för tandställning, skjut mig typ.. Men vi hörs senare imorgon, tänkte även dra svaren på "frågestunden" då!
 
Tror minsann att min lilla älg har saknat mig lite! världens pussigaste var han ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0