herrejesus...

Dagarna bokstavligt talat bara flyger iväg!! Jag vet inte på hur många dagar jag inte ens har startat datorn, tänkte det var så dags nu att visa att jag lever! Läget med Eddie just nu är också att han går lite på halvfart, har inte hunnit med mitt liv de senaste veckorna och då har han tyvärr blivit "lidande" och endast gått varannan/vartredje dag eller så. Dock kunde det ju inte bli mer lägligt med tanke på "skadan", så han får ju en riktigt lugn igångsättning och riskerar inte att överbelasta benet!
 
Så när jag är borta så får vi se om Josse ska rida honom någon dag kanske eller om han får vila helt, det är ändå bara nyttigt för honom! Kan inte förstå hur snabbt denna sista tiden gått, imorgon lämnar jag skolan föralltid och på måndag befinner jag mig inte ens i sverige längre! Hur sjukt är inte det? Har inte riktigt kopplat att vi åker på söndag natt än, en vecka med sol och party väntar i Ayia Napa (Cypern) som en sista grej med gänget!
 
IMORGON TAR JAG STUDENTEN!!!!
Jag och min snygga baldate!
Som för övrigt är en av mina bästa killkompisar och vi har gått i samma
klass i 13 år, alltså enda från förskolan till gymnasiet! Det är inte illa ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0