Godmorgon!

Ja godmorgon säger jag kl 10 i 2 på eftermiddagen!
Mina dygn är fortfarande lite felvända sen resan och jag spenderar ungefär halva nätterna till att hosta, därför så satsar jag på att sova så länge jag bara kan när jag väl somnat! Dessutom hade jag bara blivit så otroligt rastlös här hemma då pappa är iväg och jobbar och mamma har jobbat natt så hon sover = ensam malou. Därför kan man ju lika bra sova bort halva dagen, sen är jag ju sjuk också och då är det bra att vila mycket! Tänkte lägga mig och glo några avsnitt The Vampire Diaries nu tills mamma vaknar så vi kan åka till stallet sen, vi höööörs!
 
Lite gott och blandat från resan!
 

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Stackare, är oxå sjuk. Väldigt onödig åkomma! Helt galet va snyggt schabraket är!!!Hade det inte varit för att jag har en gul häst så hade jag köpt direkt men känns som det skulle skära sig lite ;) av någon anledning tänker jag på holland när jag ser det oranga haha men guuud så fiint!! Skulle vara hur snyggt som hällst på dina lilla polle! Och med luvan till!

Svar: usch det är så tråkigt :( Visst är det!!!! Jo jag hade ju samma problem innan, har ju velat ha det marinblå Equipe-schabraket med orange kant i flera år men har inte kunnat köpa det just för att spottis var gul, och det är ju inte så snyggt tillsammans... haha! Men köpte det för ett tag sen för Eddie är supersnygg i det! :D Ja det gör man lite, men det är väl bara för de har så mycket orange i sina tävlingsset! Ja jag tror att det hade varit urläckert :D
Malou Kastman

2013-06-26 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0