någon som vet vilken färg brandbilen har?

That's right, RÖD! precis samma färg som pryder mitt ansikte, mina skinkor och i princip resten av min kropp, men mest ansiktet och skinkorna.. Tänkte dra på lite ordentligt nu sista dagen i solen och var väl lite väl kaxig och tänkte "äh, min hud är nog van vid solen nu!", oj så fel jag hade.. Så i stående tillstånd framför datorn på bordet knappar jag nu ner detta inlägget. Personligen hade jag hellre rensat ur kylskåpet och ställt mig där inne eller något för att försöka bli av med den brännande och stramande känslan jag har över hela min stackars kropp.. But here I am, framför datorn, as usual, för att skriva på min lilla blogg, only for you!
 
Imorgon åker vi hem till Sverige som (förvånansvärt nog? not..) åter igen bjuder på regn, svensk sommar ♥ jag vet inte om det beror på att jag ska åka hem och välkomnas med lite extra dåligt väder efter 10 dagar i extrem värme eller för att Helsingborgsfestivalen börjar idag, för på Helsingborgsfestivalen är det standard med ösregn!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: JO men det ser ut som såna typ, som någon getingliknande sak.. Förjävliga är dom :((

2013-07-25 @ 19:07:30
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0