L Y C K A

God eftermiddag på er! Hur har ni det? Har hört att det är kanonväder i Sverige just nu, gött! Här i Spanien har vi runt 30 grader om dagarna och jag går konstant runt och svettas som en gris, typ. Gårdagen i stallet var helt sjuuukt varmt trots att det regnade en del innan vi började rida, hade nog aldrig klarat av att ha häst i detta landet! Fick kavla upp armarna på pikétröjan för att inte få en brutal bonnabränna, påminnelse till migsjälv: HA LINNE NÄR VI ÅKER TILL STALLET IMORGON!
 
Idag har jag och min morbror spenderat hela förmiddagen på stranden och gottat oss, har precis varit hemma och käkat lite och nu ska vi vidare ut och kolla lite affärer :) vi hörs!
 
Min kusin och hennes häst Raya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0