Hola!

Men tjeeenare på er!
Har landat hos mina kusiner nu och kommit ner lite i varv, har både hunnit käka och varit iväg och handlat lite mer mat med min moster och morbror på något köpcenter som ungefär kan jämföras med sveriges citygross. Ligger just nu och chillar på soffan och känner tröttheten smyga sig på, har ju varit uppe sen 04:45 imorse och den värmen som är här nere gör att man blir alldeles slut i kroppen.. Men vi har iallafall roliga planer för veckans gång och jag lär ju förhoppningsvis vara piggare de kommande dagarna, ville mest bara kika in och säga hej och meddela att jag inte varit med i någon tragisk flygkrasch eller liknande!




Kommentarer
Postat av: Molly Bergström - MOOOLLYS.SE

Läcker header du har!
hoppas du får en fortsatt fin onsdagskväll ;D

Svar: Tack så mycket! :D
Malou Kastman

2013-07-17 @ 21:12:06
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0