här ekar det tomt

Pga lite personliga grejer som har hänt i bekantskapskretsen har bloggen ekat tom under dagen, jag valde att spendera dagen hos en vän för att komma på andra tankar men har även varit uppe och pussat lite på min prins som fick vila idag pga tappsko. Har för en stund sen tryckt i mig lite mat och ska strax försöka pressa ner lite jordgubbar och glass ovanpå det, jag lär ju somna gott iallafall!
 
Imorgon väntar en tripp till arbetsförmedlingen och därefter en tur till Helsingborgs Lasarett för röntgen av mina kära käkar, sen vidare till Väla för lite shopping! Får se om Eddie blir skodd imorgon så kanske jag rider honom en sväng på kvällskvisten också. Så full rulle blir det! Ska försöka hinna blogga lite därimellan också, så vi hörs när vi hörs!
 
Nej men titta, där är ju jag också för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0