back to reality.

Godmorgon på er!
Kolla in, jag är vaken innan kl 12! vad gick snett där? Har faktiskt varit uppe enda sedan 07:30 imorse, jag slungades direkt tillbaka till verkligheten och åkte på både morgonfodring och utsläppet i stallet imorse. Med lite för lite sömn i kroppen asade jag mig ändå upp och fixade det som fixas skulle och for sedan snabbt hem igen för att bädda ner mig i sängen, titta på film och äta smörgåstårtefrukost, lyx!
 
Har bestämt mig för att ligga och halvsova i sängen ett tag till och hoppas på att det slutar ösregna så jag kan åka upp och rida Glorrisen lite senare utan att behöva utvecka gälar.. Och senare ikväll ska jag in en runda på festivalen tillsammans med Linnea och kolla läget, blir väl en utgång sen ovanpå det med! Därimellan får vi se vad som händer, HEJS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0