well goodbye monday.

Ännu en måndag har susat förbi och jag tycker egentligen att dagarna går på tok för fort med tanke på allt som ska hinnas med! Eddie gick dressyrträning för Maria imorse, igen. Tredje dressyrträningen tillsammans och han gör bara framsteg för varje gång som går! Imorgon får han sig en välförtjänt vilodag och på onsdag är det dags för första hoppträningen. SPÄNNANDE säger jag bara! Jag har inga höga förväntningar alls då det kommer vara mycket nya intryck för min lilla häst. Liksom, bara detdär att det sitter någon på läktaren kan ju faktiskt vara ganska farligt.. (; haha! Vi får se hur det går, tänkte be mamma filma lite också så det kanske kommer upp några snuttar här på bloggen efteråt!
 
Spottis fick sig en runda i paddocken idag med Madde på ryggen, jag satt och tittade på med hur mycket kläder som helst på mig för att inte frysa ihjäl och en påse ostbågar och en cola som sällskap! Spottis var glad och taggad men skötte sig bra och Madde fick kännt igenom henne lite inför onsdag. :) Vet inte om jag har berättat detta innan men det är iallafall Madde som kommer att träna S på Jennyträningarna denna terminen! Det är supernyttigt för båda två, att rida andras hästar är jättebra, man lär sig så himla mycket och samtidigt får hon hjälp med hoppningen från Jenny och Spottis vänjer sig vid att gå med mindre ryttare på ryggen, win-win!
 
mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Vilken tid ska du träna? :)

Svar: 19:15! :)
Malou Kastman

2013-01-22 @ 20:17:48
URL: http://othello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0