tuggat grus, igen...

HAHAHAHA! Jag orkar inte. Idag drattade jag av min häst, igen!
Vi skulle rida runt vattengraven i trav och precis när vi är brevid den så tänkte nog faktiskt en av blommlådorna som ramar in graven hoppa ut och äta upp stackars lilla Eddie så han tyckte att det var bäst att vara på den säkra sidan och göra ett överraskande hopp åt sidan och sen tvärvända så att stackars matte satte sig rakt i en lerpöl....
 
Dock är han väldigt snäll och springer inte runt som en tok utan han stannade och tittade fundersamt på mig precis som: "men matte, varför sitter du där?", haha! sötehästen.
 
Bilder från dagens pass kommer upp lite senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0