"today is the first blank page of a 365 page book, let's write a good one!

Jag vill börja med att säga gott nytt åt mina fina läsare!
Inatt firade jag in det nya året tillsammans med Bella och Josse och vi hade det verkligen kanonroligt trots att vi var på ett ställe där vi från början inte kände i princip någon, haha! Men med trevligt folk så är det ju inga som hellst problem och vi hade jätteroligt tillsammans (:
 
Kom hem för en stund sen och ska strax upp och fixa till mina små pollar! Hos båda hästarna ska det mockas och sättas mat osv. men även lilleman ska ridas en runda! tänkte dra fram lite bommar i ridhuset då han lätt blir uttråkad av att bara "gå runt" i ridhuset, haha! Han är enveten och väldigt lättuttråkad... Men vi får se vad han säger om detta! Nu ska jag hoppa i ridkläderna och sen dra mig till stallarna, vi hörs senare!
 
Jag, Bella och Josse inatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0