planerna gick åt skogen..

Min "ligga i sängen och ta det lugnt och bli frisk"-dag blev inte riktigt som jag planerade då när vi åkte till stallet för ett ge Eddie eftermiddagshö upptäckte att han stått och dragit upp stolpar ute i hagen, dumma häst.. haha! Så efter att ha kämpat med att slå ner nya stolpar i den hårda marken och skruvat av alla isolatorer och satt dem uppe på stolparna istället så han inte kan bita på dem så är jag helt slut.. Åkte till stallet runt 14:00 och kom hem för ca en halvtimme sen, så där rök alltså min dag..
 
Ska städa mitt rum nu och därefter sätta mig ner och rensa lite på hårddisken, sen ska jag nog bädda ner mig i sängen och kolla lite serier och sen sova, så vi hörs inte förens imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Inte alltid lätt att vara hästägare... haha ;)

Svar: haha nej det är ju inte det ;)
Malou Kastman

2013-01-22 @ 20:11:20
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0