från klarhet till klarhet!

Var uppe och genomförde ett minst lika bra ridpass som igår på min fina prins som bara går från klarhet till klarhet just nu tycker jag! Det är så himla roligt att rida när han går så bra och man blir så glad inombords, det känns verkligen som man får ut något av passen och vi utvecklas tillsammans som ekipage, man blir så taggad till att bara fortsätta framåt! Det är för det här som man skiter i om det är över -13 grader kallt, för det är värt det. (;
 
Är så (ursäkta ordvalet) jävla taggad inför 2013 så det finns inte!! Har så många planer och det kommer ske så mycket förändring och det känns så fruktansvärt bra. Vill att allting ska hända på en gång men jag ska se till att njuta av nuet och ta allt som det kommer, detta är mitt år!
Nu ska jag sätta mig och svara på frågestunden (så ett inlägg med svaren kan ni vänta er under morgondagen!) och sen ska jag sätta mig och plugga lite småföretagande, wohooooo.. HÖRS IMORGON!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0