första dagen på sista terminen

Hej på er!
Godmorgon, godmiddag och allt detdär, dags att komma in i rätt vanor igen då jag i skrivande stund sitter i skolbänken och har precis påbörjat mitt livs sista gymnasietermin. Om 156 dagar är jag fri, fri från allt som har med läxor och prov att göra och jag är plötsligt "vuxen" på riktigt, jag måste hitta mig ett fast jobb osvosv.. Just nu lever jag på mitt studiebidrag + mamma och pappa, men det kan jag ju inte göra hela livet!
 
I dagens läge har jag ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv i framtiden just nu tar jag det hela som det kommer. Men med tiden ska jag nog allt lista ut vad jag vill syssla med, jag vet inte hur lång tid det kommer ta, men det får ta den tiden det behöver. Allt jag vet är att det kommer bli awesome!
 
 
Kan ni tänka er att detta är samma tjej?
Den översta bilden är från någon av de första dagarna på gymnasiet, och nu tar jag
studenten om ett halvår! Det är helt sjukt vad man kan förändras på så kort tid egentligen.

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahha! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *smälter*

Svar: hahahahah :D
Malou Kastman

2013-01-09 @ 13:48:08
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Madelene Friberg

Men du är fortfarande lika söt och snäll! Det är bara utseendet som har förändrats ;)

Svar: aaaawh, du är för söt madde! ;)
Malou Kastman

2013-01-09 @ 17:50:46
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0