fina Glory!

Idag skötte sig min lilla bebishäst riktigt fint när jag red!
Det var i princip inget bråk/bus alls (han har väl insett att det är jag som bestämmer.. (; ) utan han pinnade på utan några konstigheter! La ut lite bommar som till en början var väääldigt läskiga men som han sen gick över utan att protestera. Det tog dock ett tag för honom att lista ut hur man skulle ta sig över dem utan att antingen trampa på dem eller snubbla över dem.. Tror minsann vi får ha bommar framme ofta när vi rider så han kommer in i det!
 
Ska ta en liten trip in till Hööks imorgon också innan jag rider tror jag för att kika lite på andra bett! Han verkar inte vara helt nöjd med detta.. Vi får se om det följer med något hem eller inte!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket bett hade du tänkt?

Svar: köpte ett tvådelat fullcheek-bett, han fungerade faktiskt kanon på det!
Malou Kastman

2013-01-02 @ 09:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0