blinga hjälmen?!

 
När jag fick syn på Anna Staaf's blingade AYR8 (ovan) och att Carro hade tankar på att göra samma sak blev jag nästan helt nerkärad, min hjälm SKA blingas!
 
Man ser ju inte riktigt var gränsen mellan lädret och nätet går på min hjälm imed den är svart/svart, så tror det hade blivit riktigt snyggt att blinga med silvriga diamanter som kommer avgränsa så man ser ordenligt var de bryter av i varandra! Blinget kommer inhandlas så fort som möjligt och sen ska min hjälm blingas! :D
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Det var riktigt snyggt! :)

Svar: tycker jag med! kommer nog bli kanon :)
Malou Kastman

2013-01-09 @ 08:43:28
URL: http://skeckryttaren.blogg.se
Postat av: Henny - blogg om livet med olika hästar på nybyggd gård!

Sjukt snyggt!! =)
Och va fin din nya häst ser ut att vara :D

Svar: Eller hur! Tack!! :D
Malou Kastman

2013-01-14 @ 13:18:15
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0