bildbomb del 1.

Med tanke på att det klickades ganska många bilder idag så publicerar jag dem i två omgångar, helt enkelt för att det inte ska bli för mycket av det goda (; (eller för jobbigt att bläddra igenom.. haha!)
 
Och for your information så tvingades inte min häst frysa röven av sig bara för att jag skulle få några fina bilder utan ländtäcket åkte inte av förens han var ordentligt uppvärmd och sen var det av i ca 5 minuter. Dessutom var det otroligt skönt nere i paddocken där solen stod på och jag frös inte trots att jag endast hade två relativt tunna stickade tröjor och läderridstövlar! Så nej, det är inte "synd om hästen för han inte har något ländtäcke", han överlevde, tro mig (;
 

Pigg bebishäst! hihi

Dressyrhästen ↓

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Snyggingar! :D

Svar: Tack!! :D
Malou Kastman

2013-01-20 @ 22:39:51
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: lisa

LOOOOOOOOOOOOVE THE OUTFIT! Önskar att jag kunde ta tag i mitt liv och fota så fina bilder med någon dag!! Och btw, så passar ni JÄKLIGT bra ihop! Som om du inte redan hört det förut liksom ;)

Svar: Jag med :D den klädde honom verkligen! Det tycker jag du ska göra ;) TACK!! :D haha äh, lika roligt att höra varje gång ;)
Malou Kastman

2013-01-21 @ 00:50:34
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Helen

Men fyyy Mallan. vad du plågar din häst, tar av honom täcket i denna kylan ;)
Porslinshäst eller hur var det nu igen...
Haha

(OBS!! Detta är ett skämt)

Svar: hahaha ja eller hur ;) stackars stackars hästen....
Malou Kastman

2013-01-21 @ 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0