vilken färg har brandbilen?

Känslan som uppstår när man råkade ligga nåååågra minuter för länge i solariumet.. Outsch! Aja, det var iallafall en otoligt skön avslappning efter några kalla timmar i stallet, stack in och mötte upp en kompis när hon slutat jobb och så tog vi en fika och solade. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag har ingen som helst ork till att göra någonting utöver skolan och stallet just nu känns det som.. Jag orkar knappt ens gå in och kolla facebook eller instagram på mobilen trots att det bara är ett knapptyck bort, och jag orkar än mindre starta datorn och sätta mig ner och skriva några vettiga blogginlägg, tyvärr.
 
Skolan är verkligen en energitjuv just nu, ska bli så otroligt skönt att avsluta denna veckan imorgon och gå på helg, och därefter välkomna en vecka helt utan läxor och prov! (änsålänge, hoppas det håller i sig så) Och veckan därpå är det efterlängtat sportlov som gäller, då ska jag verkligen passa på att sova ut och ladda om helt igen. Eftersom nästa vecka blir ganska fri då jag inte har några läxor att sköta så ska jag verkligen försöka få tillbaka motivationen till att skriva igen och börja uppdatera bloggen som vanligt. Dock måste jag påpeka en sak, ni är verkligen grymma på att hålla statistiken uppe trots att uppdateringen är så kass som den är just nu, stor eloge till er, mina fina läsare! ♥
 
- Jag tänker minsann inte smälta samman med min vita studentklänning i sommar, icke sa nicke!

Kommentarer
Postat av: Julia

Aj, det där såg inte skönt ut...

Svar: nej det är det heller.. haha :(
Malou Kastman

2013-02-08 @ 12:30:06
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0