tävlingssugen till max!!

Åh herrejesus vad tävlingssugen jag är för tillfället.. Har suttit på youtube och bläddrat igenom en massa gamla tävlingsfilmer och jag vill bara ge mig ut och tävla NU! Hade som plan att hoppa S på pay and jump på klubben på söndag, men i nuläget så är inte det aktuellt med min axel.. Får se hur jag mår tills dess, Madde ska iallafall rida henne lite nu i dagarna framöver så hon inte blir ståendes och jag får även hjälp av bästa Josse att hålla igång mitt stora lilla monster så inte han inte blir stående och samlar på sig ännu mer överskottsenergi och tänker ut en massa bus som han kan hitta på när jag väl kan ge mig upp på ryggen igen.
 
Här kommer iallafall en bunt tävlingsfilmer från några tävlingar 2012!
 
Sista nollan i LA för att kvala till MsvB skedde på Åstorps fina utebana!
 
Vår första vinst i LA!
 
Andraplacerad i LA i Dagstorp. ser ni som hon räddar mig i första komb. genom att klämma in två galoppsprång?! hon gör allt för att inte misslyckas!
 
Julahoppningarna, vår allra sista tävling tillsammans. Ett stopp i omh. i första klassen pga en ryttarmiss (styrde rakt mot väggen in i en komb, dumma mig..) Vill ni enbart se min ritt så spola fram till 2:00 i filmen, ni har maddes runda i den första delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0