kvällssysslor

Spenderar min kväll med att laga mitt swarovskipannband som olyckligtvis nog har blivit söndertuggat av något av mina kära djur.. Hund? katt?, who knows! där är iallafall bitmärken på det och där fattas 7 stenar.... Hittade som tur var 4 st som jag har limmat dit igen, så på långt håll syns det inte att det är sönder! Men vetskapen om att det ändå inte är helt komplett gör mig irriterad... får köpa ett nytt på GHS eller något! haha.
 
Roar mig även med att skissa lite på mina och Bellas planer för att göra om hela sadelkammaren uppe på klubben och sitter och sorterar bilder på min hårddisk, vilket är ganska välbehövligt om jag säger så... #evighetsjobb
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tråkigt när sakerna går sönder, hittade en tröja i stallet som en mus tuggat på i armen - mindre kul :S tur att pannbandet gick att laga litegrann iallafall!

Svar: Ja det är det ju.. Usch! Ja det var tur :)
Malou Kastman

2013-02-12 @ 08:35:48
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: Helen

Vilket är det hungrigaste djuret ni har??
Fast iofs hade det väl varit fullt med dregel om det var han som hade tuggat ;)

Svar: Texas såklart! Men märkena efter tänderna är sjukt små så det måste vara lillekatt.. Han är inne i en sån tuggperiod nu, han har tuggat av mitt ena skosnöre på mina röda converse och snöret på min nya Kingslandtröja...
Malou Kastman

2013-02-12 @ 13:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0