godmorgon onsdag!

Just nu sitter jag i tandläkarstolen på vanlig rutinkoll och ser så allt är som det ska med gaddarna, buhuuuuu! Tycker inte om att vara hos tandläkaren... Men man är ju så illa tvungen! Hoppas iallafall att där inte är några hål eller liknande, så jag slipper åka tillbaka dit snart igen.. (;
 
Aja, efteråt är det dags att åka upp till lilleman och prova en av mina tränares sadel och se om den ligger bättre på honom än vad min gör, och gör den det så fick jag lov att låna den en tid framöver, verkligen supersnällt och är sååå tacksam! Vi skulle nog även se vad han säger om att bli tömkörd, det är ett superbra sätt att bygga muskler utan ryttare på ryggen och kanon för mamma att lära sig om jag någon dag inte har tid att rida men han ändå måste röra på sig. Därefter ska vi biolighta honom i ryggen, trots att han var betydligt bättre igår och visade inga tecken på ömhet. Ställer ändå in hoppträningen ikväll för säkerhets skull.. Spottis ska dock fortfarande vara med med Madde som pilot! Så hon ska fixas och förberedas på eftermiddagen för att vara redo att träna till kl 5!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0