förfrusna fötter & kvällsmys!

BRRRRRRR! Är äntligen inne i värmen igen efter att ha varit uppe hos Petra och hjälpt henne sitta på unghästarna, dags för dem att ha ryttare på ryggen för första gången nu och offret idag fick bli Snabbi! Ska fortsättamed honom och två andra treåringar imorgon. Höll även lektion för mina söta små elever uppe i paddocken och därefter var mina skor plaskblöta... Men det var bara att bita ihop och rulla vidare mot åpk för att linementa och massera Herr Hästs rygg och fixa färdigt det sista i stallet. Nu står han inlindad i BoT från topp till tå känns det som, både benpaddar och täcke har han på sig, allt för att han ska bli bra snabbare!
 
Efter det tillbaka till stallet här hemma och fixa det sista hos Spottis (som ser ut som en tävlingsponny igen efter att hon blev klippt och friserad igårkväll!!) och nu är jag äntligen hemma, med väldigt blöta strumpor efter att ha plaskat omkring i mina skor hela dagen.. Nu ska jag ta mig en dusch och sen baka en liten kladdkaka som jag ska mumsa på efter kvällsmaten, vi hörs imorgon!
 
Bild från mitt instagram-arkiv, heter "maloukastman" där!

Kommentarer
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Sv; Maila mig bilder och ideer!

2013-02-18 @ 18:01:52
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se
Postat av: Louice Råå

Konstig kommentar. Men måste få receptet på din klassiska du gör, om den blir kladdig? För blev sugen när du hade skrivit de. Så gjorde en egen, som blev som sockerkaka -.-

Svar: min klassiska kladdkaka ;) haha! åh nej, det är inte gott när de inte är kladdiga.. men min blir kladdig! här är receptet:
2 ägg, 3 dl socker, 0,5 tsk salt, 1 tsk vaniljsocker, 0,5 tsk bakpulver, 3 msk cacao, 1,5 dl mjöl och 100 g smält smör (svalnat). inne i ugnen i ca 35 min i 175 grader :)
Malou Kastman

2013-02-19 @ 21:43:23
URL: http://othello.blogg.se
Postat av: Louice Råå

Jävla stavning på mobilen haha
Kladdkaka ska det stå inte klassiska.

2013-02-19 @ 21:44:05
URL: http://othello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0