DUS Ungdomsdag!

Idag befinner jag mig längre söderut i vårt avlånga land, närmare bestämt i Flyinge!
Det är DUS ungdomsdag och jag åker ner med Fribergs och har lovat Madde att agera fotograf när hon ska rida uppvisningslöp i ponnygalopp på showen med sin söta b-ponny Musse! Vet inte riktigt när jag kommer hem men någon gång på eftermiddagen skulle jag tro, då ska mina två hästapollar ridas och stallarna fixas.Har fixat så något tidsinställt inlägg ploppar upp under dagen men förhoppningsvis ska ni få lite liveuppdatering ikväll också!
 
Här kommer tre söta på Madde och Musse:
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bildbomb?

Svar: absolut!
Malou Kastman

2013-02-09 @ 15:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0