sextolvtretton

As you all noticed så levde Sven rövare under större delen av dagen igår och han blev bara jävligare och jävligare ju fler timmar som gick vilket ledde till att vi beslutade oss för att inte åka på någon pay and jump och riskera att antingen få ett träd över transporten eller blåsa bort på framridningen.. Vi får helt enkelt hålla tummarna för att vi kan ta oss runt en 110-bana nästa helg utan att ha provat på det först, men med tanke på hur hon hoppar på träningarna så ska nog 110cm inte vara några som helst problem!
 
Hej förresten, har det slutat blåsa än? vad vet jag, detta inlägget skrev jag igårkväll och då lät det som att taket skulle lyfta.. Nu ska jag lägga mig i sängen, dra igång en film och trycka i mig chips och dip! eller nej, jag ska troligtvis snart åka upp till stallet eller något i den stilen? åh, förvirrad
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0