Juldagen i ett nötskal

Godkväll på er! Idag kör vi på enligt traditionen, juldagen är den slöaste, mättaste, lataste filmtittardagen på hela året. Fram tills timmarna börjar bli sena då det är dags att dra ut på stan och dansa bort all julmaten och godiset! Det är standard, juldagen i ett nötskal.
 
Jag har självklart även varit uppe och pussat på min häst och fixat i stallet, han är fortfarande lös i magen men är mycket piggare så det går åt rätt håll! Hade en underbar julafton med min släkt och familj igår, åt god mat och fick fina presenter. Kunde dock inte låta bli att tänka lite extra på inläggen som Johanna och Evelina skrev ang. julafton, det fick mig, som Evelina skrev, att omvärdera vissa saker lite grann. Min familj är frisk (om än lite sjuka i huvudet, men det hör inte hit;)), jag har tak över huvudet, en pojkvän som jag trivs med och tycker jättemycket om, kläder så jag inte fryser och mat på bordet varje dag,
FYFAN VAD JAG HAR DET BRA.
 
Beskåda julklappsskörden från gårdagen! En ghd-plattång, ghd värmeskyddspray, två par KL-strumpor, en laddbar handvärmare, ett superfint bling halsband & örhängen, choklad och 3700 kr. För vissa kanske detta är ingenting, medan vissa inte ens får några julklappar.
 
Tänk efter en gång extra om ni blir besvikna för att ni inte fick nyaste mobilen eller det senaste ur Animos kavaj-kollektion, för ni har det redan såååå mycket bättre än många andra. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0