horsehead

Godkväll! Känner noll motivation till att blogga just nu så tänkte gå in och kladda ner ett totalt värdelöst inlägg, bara för att liksom. Idag har det varit full rulle! Började med att fixa stallet och rida Eddie lite lätt i ridhuset, främst skritt och trav men han fick även ta lite galopp i varje varv idag och ingen var nog gladare än honom! Därefter har jag och Astrid simmat omkring i en sjöblöt paddock och efter det var jag och Snabbi ute och fräste i skogen! Hålla lektioner för småtjejerna har jag även hunnit med idag, sista träningen innan "tävlingen" på lördag så idag vad det hårdträning av dressyrprogrammen!
 
Nu sitter jag här, med blött hår och ångest över att min sovmorgon imorgon försvann lika fort som snön gjorde. Imorgon hoppar jag in och jobbar på förskolan 8-13 och därefter ska stall fixas och hästar ridas! Nu lämnar jag WO åt bloggen, tjaråååå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0