Gott nytt år!

Hej på er! uppdateringen sucks as väntat, anledningarna är att internetet klabbar och att I don't actually give a fuck. Jag varken orkar eller har tid att sitta och knappa ner vettiga inlägg här på bloggen nu! Så ni får nöja er med lite halvdanna "detta har jag gjort idag..."-inlägg lite då och då!

Vad har jag då gjort idag? inte ett skit. Sovit och försökt hålla mig undan i köket när vi förbereder maten till ikväll, inte min starka sida.. Igår körde vi omkring lite och kikade på olika saker, lite sightseeing! bla. Holmenkollen, som är en skidhoppsbacke? är inte så insatt men sinnessjukt högt var det! var även och kollade 100-åringen som hoppade ut genom fönstret och försvann på bio på kvällen, den var sjukt rolig! Nu ska jag återgå till att försöka att inte vara ivägen, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0