211213

Härmed självutnämner jag denna blogg till universums tråkigaste med uppdatering som ligger under all kritik!! på en vecka har det dykt upp två ynka inlägg, vilket egentligen är totalt oacceptabelt.. Men som ni har läst innan så har ursäkten varit att jag ville spendera tid med Phillip som nu har åkt hem till Norge och han kommer inte tillbaka fören i typ slutet på januari eller februari, så inte så konstigt att jag lagt bloggen åt sidan elleeeer? Men nu kanske vi kan återgå till det lite mer normala på uppdateringsfronten, eller ja försöka går ju alltid, det är alltid så sjukt mycket att göra såhär innan jul! excuses, excuses, excuses...
 
Imorgon åker jag och mamma upp tidigt till stallet och fixar, sen ska vi iväg och handla lite julklappar på Väla innan vi åker till ÖA för att fira jul med pappas sida av släkten som vi alltid gör någon dag innan eller efter den riktiga julafton! Kommer bli supermysigt :) det enda jag är lite deprimerad över är att jag inte kommer kunna äta farmors supergoda knäck pga dendär satans tandställningen... dagens i-landsproblem, tänk på barnen i afrika fröken Kastman!! (ja, efter mycket jobb på förskolan den senaste tiden så har jag börjat vänja mig vid titeln "fröken"..) Nu ska jag bädda ner mig i min säng och få några timmars go sömn, vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad tycker du om dina sprenger stigbyglar? Skulle du rekommendera dom? Funderar på att köpa ett par sånna :)

Svar: Jag rekommenderar dem varmt! de är supersköna att rida med, sviktar bra och är stadiga under foten :) för mig som då dessutom har knäproblem är det enorm skillnad att rida i dessa eller i ett par vanliga stigbyglar!
Malou Kastman

2013-12-24 @ 09:25:22
URL: http://stallhumor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0