tröttare än tröttast..

Ojojoj vilken lång dag det har varit idag! Har verkligen varit igång från tidig morgon till sen kväll och trots att min egna häst inte får röra på sig så har jag ändå fått ridit 3 hästar idag! Var en sväng uppe hos Petra och red en runda på Aska, Ofeig och Budda. Efter bara några dagar har jag världens ridabstinens! Helt sjukt, men det var skönt att komma upp på islänningarna igen efter ett ganska långt uppehåll, de är så mysiga!
 
Tänkte be mamma om hon kunde fota lite när jag rider någon dag, så ni får någon slags update med ridbilder! Även om det inte är på Eddie. Skönt att veta att man ändå kan rida ett par hästar om dagen när jag känner för det, kommer nog bli en hel del nu när Eddie bara får skrittas!
 
- Fina Ofeig på Valborgstävlingen 2012 där vi blev andraplacerade!
Inte dåligt det med en hoppryttare på ryggen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0