T & E

Idag tog jag en promenad med Eddie istället för att rida honom, ändock hade han ryttare på ryggen! Thessan satt på medans jag powerwalkade brevid :) Och man får jäklar i det trampa på kan jag tala om, han har lååånga ben min lilla häst!
 
Usch han börjar tappa lite i hullet just nu och ser inte lika musklad och fin ut.. Han är svår att hålla i form och det blir inte bättre av att han inte får gå ute och beta i hagen om dagarna :( Btw så måste han för det mesta ridas lindad iallafall fram för att ge bättre stöd åt kotan, och jag äger bara vita lindor då mina svarta är helt kaputt.. Så finns det någon snäll själ därute som har lust att bli av med lite lindor i diverse roliga färger så är det bara att slänga hit en kommentar, känns lite för fancy att hela tiden rida i vitt till vardags! (dessutom blir de skitiga så fort hähä)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett par benlindor som jag aldrig använt, dom bara ligger i en förpackning, så du kan ju få köpa dom om du vill.
Dom är bruna och är från jacson, storlek Full :)


Svar: ooh! jag ska kolla upp det lite, har en kompis som slutat rida som hade en helt full ryktlåda med lindor som jag skulle få, men är där inga bruna är jag klart intresserad! Vad vill du ha för dem? :)
Malou Kastman

2013-08-25 @ 10:18:12
URL: http://hoppsadeln.weride.se
Postat av: Anonym

Ja, runt 150 kr kanske, ska kolla upp det :)

Svar: gör så! :)
Malou Kastman

2013-08-27 @ 07:57:35
URL: http://hoppsadeln.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0