svordomar & ponnyhår

Klockan är halv 12 och jag har redan hunnit vara uppe i stallet och morgonfodrat, släppt ut hästarna, käkat frulle, bakat chokladbollar och lite därtill, det är inte dåligt för en som annars oftast är i sovande tillstånd fortfarande! Jag är ingen morgonmänniska, punkt slut.
 
Sedan för ca en timme sedan och fram tills nu har jag slösat oräkneligt många klisterpapper från klädrullen och delat ut lika många svordomar på att försöka få bort små ponnyhår från några av Spottis gamla täcken som jag behöll för att sedan sälja.. Det är ett evighetsjobb och det känns verkligen som att man inte kommer någonstans! Efter ena sidan på BoT-täcket gav jag upp och bestämde mig för att tröstäta en (läs några) chokladbollar och sen städa undan lite på mitt rum, och sen kanske ut och gå en lite längre runda med Texas i det fina vädret? We'll see. Hårproblemen överlämnar jag till tvättmaskinen.
 
/arg tjej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0