sista halmen är lavad!

Hallelujah moment ungefär, nu för en stund sen fick vi in den allra sista halmen för i år! Har precis landat hemma igen efter att ha varit uppe i stallet och fotat Eddie som tyckte att vi var måttligt långtråkiga då han ansåg att står man på en stubbåker ja då ska man fan äta! Därefter plågade jag migsjälv lite igen genom att åka med Josse på hoppträning, ååååh vad jag är sugen på att komma igång igen!! sen har jag gjort lite nödvändigheter såsom att handla kattmat så att katterna här hemma slutar ge mig såna fruktansvärda killerblickar, jag erbjöd dem hundmat sålänge men uppenbarligen så dög inte det..
 
Nu ska jag göra mig en stor kopp te och mysa ner mig i sängen framför lite serier, min förkyldning har slagit ut värre än någonsin och jag är totalt täppt i näsan och har jätteont i halsen.. Så ska försöka se till att må lite bättre innan jag lite senare åker upp till stallet igen och fixar det sista!
Josse och Boll på dagens träning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0