ponnytävling

Hrm, denna dagen flög ju iväg.. Hade morgonjouren i stallet så åkte upp och släppte ut hästarna och gick ut en runda och betade Eddie, han mår inte alls bra av att stå inne, man ser det på honom.. Han ser helt tom ut och jag mår så dåligt av att se honom såhär :( hoppas att han efter nästa besök får lov att börja gå ut i hage..
 
Iallafall så blev jag så fruktansvärt sugen på att följa med när Bella och Thessan stog och gjorde hästarna tävlingsfina i stallgången så mamma var snäll och skjutsade hem mig så jag kunde hämta kameran och sen åkte jag med dem till Perstorp med en halvkasst laddad kamera, men med lite snålhet så höll det under hela tävlingen!
Nedan har ni ett litet urplock med bilder som blev klickade idag.
 
Bella och Beeche
 
Thessan och Kalle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0