mystorsdag!

Har precis hoppat i min onepiece för första gången sedan i vintras, mysigt värre! Blev rejält nerkyld efter att jag och Mimmi fick ett rejält ösregn över oss och därefter var vi ytterligare timmar i stallet med blöta kläder, inte najs.. Eddie fungerade iallafall bra på hacket, han var till en början lite fundersam men det släppte efter en stund och han lullade på bra, hans tunga ser även mycket bättre ut! Ska prova hoppa lite på det också antingen imorgon eller på lördag, går det också bra så kan vi vara med på pay and jumpen på klubben på måndag som planerat!
 
Nu ska jag sätta mig och kolla igenom mitt CV och skriva klart mina personliga brev och sen skicka iväg lite jobbansökningar, jag börjar bli uttråkad om dagarna!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej, gud vilken fin häst du har skaffat dig! All lycka till dig i framtiden

Svar: Hej! Tack så mycket :D för båda sakerna, hehe!
Malou Kastman

2013-08-08 @ 22:37:42
URL: http://prello.blogg.se
Postat av: a l e x a n d r a

Det var en himla fin häst! Älskar det där schabraket, det är riktigt snyggt det med :D

Svar: Visst är han :D tack så mycket! Ja det är helt underbart snyggt :D
Malou Kastman

2013-08-10 @ 00:09:40
URL: http://sjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0