fullt upp

Har spenderat hela förmiddagen och större delen av eftermiddagen på klubbens lokala tävlingar för storhäst där jag och Eddie egentligen skulle gjort vår tävlingsdebut idag om det inte vore för skadan.. Istället har jag agerat fotograf åt mina kära vänner Josse och Gisela! Josse och Bollen gjorde två kanonrundor i avd. B med 0 fel i ena och 9 fel i andra och Gisela drog på stort och vann båda sina klasser med Humlan! Måste ha varit för hon fick låna mitt asläckra AS schabrak.. ;) det är såååå snyggt på fuxar, mums!
 
Två av dagens guldkorn! Det var tyvärr lite lustigt ljus att fota i så bilderna blev också lite därefter..
 

Kommentarer
Postat av: Isabell premfors

Ditt schabrak mitt bett o mina sporrar de e oss hon behöver malou ;)

Svar: ja det är så det ligger till ;)
Malou Kastman

2013-08-31 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0